Contact
Heb je vragen over je bestelling, onze producten of over deze website? Wij helpen je graag. Klik op de linkjes hiernaast voor antwoorden per onderwerp.
Klantenservice
Op werkdagen is de klantenservice bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via: (020) 52 00 126 of nt1@boom.nl.
Heb je vragen voor Boom Beroepsonderwijs of Boom Voortgezet Onderwijs?
Op werkdagen is deze klantenservice bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur via: 0522-235 235 of beroepsonderwijs@boom.nl of voortgezetonderwijs@boom.nl.
Adressen
Koninklijke Boom uitgevers b.v.
Stationsweg 66
7941 HG Meppel
Postbus 1058
7940 KB Meppel
+31 (0)522 266 111
KvK 04026437
BTW NL005077072B01
Boom Beroepsonderwijs
Stationsweg 66
7941 HG Meppel
Postbus 1056
7940 KB Meppel
+31 (0)522 235 235
KvK 04024901
BTW NL 004280210B01
Boom Voortgezet onderwijs
Stationsweg 66
7941 HG Meppel
Postbus 1057
7940 KB Meppel
+31 (0)522 235 250
KvK 69499101
BTW NL 857895679B01
Boom Filosofie & Geschiedenis, Boom Hoger Onderwijs, Boom Management & Coaching, Boom Medisch, Boom NT1 en NT2, Boom Psychologie & Psychiatrie, Boom Primair Onderwijs
Prinsengracht 747-751
1017 JX Amsterdam
Postbus 15970
1001 NL Amsterdam
+31 (0)20 52 00 120
KvK 04020619
BTW NL001271714B01
Boom Juridisch, Boom Criminologie en Boom Bestuurskunde
Hofweg 9D
2511 AA Den Haag
Nederland
Postbus 85576
2508 CG Den Haag
+31 (0)88-0301000
KvK 30136930
BTW NL805186141B01
Klachtenprocedure
Heb je een klacht over onze producten of service? Neem dan contact met ons op via klantenservice@boom.nl. Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dat kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/ ).