Levertijd & bezorging
Bekijk hier antwoorden op vragen over de levertijd en bezorging.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Nederland:
- de meeste van onze producten die je op werkdagen voor 21.00 uur bestelt, heb je de volgende dag in huis (verzending met PostNL). Mocht dit niet het geval zijn dan vermelden we de levertijd op de productpagina.
Europese Unie:
- 7 werkdagen (PostNL)
Rest van de Wereld:
- 7-21 dagen (PostNL)
Digitale producten worden direct geleverd per e-mail
Kan ik mijn bestelling volgen?
We houden je op de hoogte via e-mail. Je ontvangt een Track & Trace link zodra het bezorgmoment bekend is. Je kunt je bestelling ook volgen via ‘Mijn account’. Ga daarvoor naar ‘Inloggen‘ of ‘Mijn account’ als je al ingelogd bent. Bekijk binnen het blok ‘Bestellingen’ op de orderregel in de kolom ‘Status’ de verzenddetails van je order.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mij bestelling wordt bezorgd?
Mocht er bij een eerste poging onverhoopt niet kunnen worden afgeleverd, dan zal de eerstvolgende dag een tweede poging worden ondernomen. Als je bij de tweede poging niet thuis bent, zal er worden geprobeerd bij de buren af te leveren. Mocht ook dit niet lukken dan kan het pakket worden afgehaald bij het dichtstbijzijnde postkantoor. PostNL informeert je over de locatie van het postkantoor.